15 Kasım 2014

HAZIRIZ

Kışlatma finaline bir adım kaldı.

Polen geliyormuş gibi görünüyor. 




Ancak stoklar nafile.





Naylon örtü bezleri tüm havalandırmalı kovanlara takıldı.

Rutubet durumu değişken.

Hiç rutubet olmayan olduğu gibi,





Aşırı rutubet olan da var.

Alt tepsiler yarım açıldı takip edilecek.





Yancı çerçeveleri duvara yakın koymamak gerektiğini hep unutuyorum.





Numunelik bir adet kapalı erkek gözü görünce açtım.

Varroa yok.





Kalan birkaç poşet dağıtıldı.





2014 modeller.








yalancı :)





El veya avuç içi kadar yavru alanları mevcut.





Stoklar sağlam.









İyi uykular...



3 yorum:

Unknown dedi ki...

Hocam, ana arılar muhteşem görünüyor. Bunların satışı yapıyor musunuz? Saygılar Arıcılık

Unknown dedi ki...

Sadece kendime kadar yetiştiriyorum. Satmıyorum. İyi çalışmalar.

Unknown dedi ki...

Ana arı hakkında daha geniş bilgileri sitenizde bulduğumuz için teşekkür ederiz. İyi çalışmalar